האם את יודעת איך להירגע?

אישה נרגעת בבריכה אחרי טיפול watsu

גם אם נדמה לך שאת רגועה, גם אם ביום יום את מרגישה לחלוטין טוב וכשמגיעה הערב את פתאום מבינה כמה את עייפה, זה רק אומר שאת לא רגועה. אין לך סיבה להרגיש אשמה או מוטרדת מהעבודה הזו, פשוט קבלי אותה וחפשי את הדרכים הטובות ביותר עבורך להירגע ולעצור ולו לרגע קט את החיים הלחוצים האלו.

כדי לעזור לך, הנה 4 דרכים בהן תוכלי להירגע בצורה הכי טובה שיש-

טיפול watsu

אם יצא לך לשמוע על טיפול watsu ועוד לא יצא לך לנסות, הנה ההזדמנות שלך. טיפול watsu ידוע כמרגיע מאוד וכמו כן מועיל בריאותית לגוף. ה-watsu הוא למעשה שילוב בין מסז', מים ושיאצו. כך, כל מה שאת צריכה זה לבטוח במדריך או המדריכה שלך בתוך הבריכה ולתת לו או לה להוביל אותך אל השקט כאשר כל גופך למעט האף והעיניים מבצבצים מחוץ למים. חוויה מעצימה, מדמת רחם ומשרה רוגע לשעות אם לא ימים ארוכים.

יוגה או מתיחות

יוגה, עם כמה שהיא יכולה להיות קשה, לאחר שיוצאים משיעור כזה אי אפשר שלא להרגיש רוגע ושביעות רצון. תרגילי היוגה המשולבים עם מדיטציה ונעשים כמעט בשקט מוחלט מעניקים אווירה מרגיעה ומעצימה. הרבה אנשים אוהבים את היוגה מאחר וזה גורם להם להגיע לנקודת מבט אחרת משהיו לפני השיעור בנוגע לדברים שונים בחיים שלהם. אם את לא אוהבת יוגה, מספר מתיחות בכל יום יכולות לתת לך אפקט רגיעה גם כן. אמנם לטווח קצר אך בכל זאת.

האזיני למוזיקה

לא, אנחנו לא מתכוונים להאזנת מוזיקה בזמן העבודה או בזמן עשייה של משהו. הכוונה היא שתפני לעצמך בין חצי שעה לשעה ביום, נסי לפני שאת הולכת לעבודה או ישר אחריה ולפני המקלחת. שימי את המוזיקה שגורמת לך להרגיש טוב, נסי להימנע מבלדות ומלודיות שקטות. שימי מוזיקה שתרקיד אותך, שתגרום לדופק שלך לעלות מעט ולהאיץ את זרם הדם. לאחר מכן תוכלי כמעט מיד להרגיש את תחושת הרוגע שלאחר אימון מהנה.

תרגלי נשימות

גם אם זה נשמע לך מטופש, תרגול נשימות יכול להפוך אותך מקפוצה ולחוצה לרגועה ונינוחה. בין אם יצאת עכשיו מוויכוח סוער ובין אם פשוט סיימת יום עבודה, תני לעצמך 10 דקות או אפילו 5 דקות ותרגלי סדר נשימות מוכתב. בדקי את מספר השניות שאת צריכה לעשות בכל שאיפה ובכל נשיפה וכמה שניות יש לעצור הנשימה ביניהם. כשתסיימי תופתעי לגלות את הרוגע שאת שורה בו. חשוב שתביני שתרגול נשימות מצריך סבלנות וכי הנשימות הראשונות עשויות לא להיות מרגיעות כל כך. תני לזה לעשות את שלו, אל תוותרי.

כמו שאמרנו בפסקה הראשונה, את אולי חושבת שאת רגועה אך פשוט שימי לב איך את מסיימת את היום. אם את מותשת, סימן שסדר היום שלך עמוס או לחוץ. תני לעצמך את זמן הרגיעה שמגיע לך.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד